| ПублікаціїДоповіді конгресу будуть видані окремим збірником та  записані на CD. Рукопис доповіді повинен відповідати таким вимогам:- обсяг - повних 4 сторінки формату А4  (210 х 297 мм)  з полями 20 мм  з усіх боків;
 - текст доповіді, анотація (до 50 слів),  таблиці і рисунки становлять один об`єкт;
 - текстовий редактор – Microsoft Word 97-2003 for Windows  з автоматичним розставленням переносу слів, шрифт Times New Roman, кегль 12, з  одинарним міжрядковим інтервалом.
 Структура рукопису:
 шифр УДК - вирівнювання по лівому краю,  відступ знизу - 12 пт;
 відомості про авторів - ініціали,  прізвище, науковий ступінь, (в дужках організація, країна) - кегль 12, курсив, вирівнювання по правому краю, відступ знизу - 12  пт;
 назва доповіді (повинна бути стислою і відповідати темі секції) –  кегль 12, жирний, вирівнювання по лівому краю, відступ знизу 12 пт, всі букви  великі, без переносу частин слів;
 анотація - кегль 11, курсив, вирівнювання по лівому краю без  абзацу,  відступ  зліва і справа – 5 мм,  знизу - 12 пт, обсяг не більше 5 рядків;
 текст доповіді - відступ першого рядка абзацу 10 мм, вирівнювання по  ширині; підписи до рисунків, тематичні заголовки таблиць - кегль  11, вирівнювання по центру; нумерація таблиць  - кегль 11, курсив, вирівнювання по правому краю; формули – вбудований редактор  формул із використанням таких стилів: Text, Function, Variable, Number - Times New Roman;  L.C.Greek, U.C.Greek, Symbol - Symbol; Matrix/Vector - Times New Roman, bold; розміри: Full - 12 pt, Symbol - 18 pt, Sub-Symbol - 12 pt, Subscript/Superscript - 7 pt;
 висновки: назва - кегль 12, жирний, окремим розділом (відступ зверху - 12 пт, знизу - 6 пт,  вирівнювання по центру) або безпосередньо в тексті. Текст - Times New Roman, кегль  12;
 список літератури:назва  - кегль 12, жирний, вирівнювання по центру, відступ зверху - 12 пт,  знизу - 6 пт. Бібліографічні  записи подаються у формі нумерованого списку - відступ зліва 5 мм, відступ першого рядка  абзацу 5 мм,  відступ знизу 6 пт, вирівнювання по ширині; обов’язково вказують прізвища й  ініціали авторів джерел, повну  назву книги, том (номер, випуск), місто видання, видавництво, рік видання,  загальну кількість сторінок – кегль 11, прізвища й ініціали авторів джерел - курсив.
 Рукописи подаються   англійською мовою в одному примірнику в роздрукованому варіанті (формат А4), а  також на дискеті 3,5” або CD та надсилаються на  електронну адресу: aviacon@nau.edu.ua.
 На дискеті або CD повинно бути записано:
 - текст статті з анотацією (англійською мовою), таблицями, рисунками, списком  літератури;
 - файл анотації з УДК, назвою статті, відомостями про авторів - все англійською  мовою.
 Автори з України повинні подати також експертний висновок  в одному примірнику.
 Рукописи не  редагуються, за науковий зміст і викладання матеріалу відповідає автор. | 
 
			
		 break;
		case 'important_dates': ?>
			
				| International Programming Committee
| Голова: |  |  
| Кулик Микола Сергійович | ректор Національного авіаційного університету |  
| Співголови: |  |  
| Табачник Дмитро Володимирович | міністр освіти і науки України |  
| Алексєєв Юрій Сергійович | генеральний директор Національного космічного агентства України |  
| Ківа Дмитро Семенович | президент-генеральний конструктор АНТК ім. Антонова, член-кореспондент НАН України |  
| Шпак Анатолій Петрович | перший віце-президент НАН України, академік НАН України |  
| Бабейчук Дмитро Георгійович | заступник голови Державної авіаційної адміністрації |  
| Яцків Ярослав Степанович | директор головної астрономічної обсерваторії НАН України, академік НАН України |  
| Луцький Максим Георгійович | перший проректор університету |  
| Харченко Володимир Петрович | проректор університету з наукової роботи |  
| Члени програмного комітету: |  |  
| R. Ginevicius | Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania |  
| J. Stankunas | Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania |  
| Antoni Jarosz | Panstwowa Wyzsza Szkola Zawodoma w Jaroslawiu, Poland |  
| W. A. Herrmann | Technical University Munich, Germany |  
| Jiang Cheng Yong | Taizhou University, China |  
| Jose Morales Oroze | National Polytechnic Institute, Mexico |  
| Jun-Ku Yuh | Korea Aerospace University |  
| Il – Young Chung | Aviation Policy Bureau, Ministry of Construction and Transportation, Korea |  
| Dominique Collin | Aircraft External Noise Research Network and Coordination Snecma Moteurs, France |  
| Michael Muth | Aerospace Initiative Saxony, Germany |  
| Werner Hufenbach | Institute for Lightweight Structures and Polymer Technology at Dresden University of Applied Science, Germany |  
| I. Knets | Riga Technical University, Latvia |  
| Anna Zucco | Ecole Centrale De Lyon, France |  
| F. Surmeli | Anadolu University, Turkey |  
| S. Tepnadze | Georgian Aviation University, Georgia |  
| A. Torkunov | Moscow State Institute of International Relations, Russia |  
| Wang Yuanming | Zhejiang Wanty University, China |  
| Xu Xianmin | Jiaixing University, China |  
| J. Zmija | Academia Rolnicza w Krakowie, Poland |  
| Patrick Larroque | Airbus Industry |  
| Jean-Francois Salaun | Airbus Industry |  
| Iouri Tchekanov | Airbus Industry |  
| Jozef Zajac | State University of Applied Science in Chelm, Poland |  
| Beata Falda | State University of Applied Science in Chelm, Poland |  
| Janusz Sledzinski | State School of Higher Education in Chelm, Poland |  
| Andrzej Felluer | State School of Higher Education in Chelm, Poland |  
| Janusz Poweska | International High School of Logistic and Transport in Wroclaw, Poland |  | 
		 break;
		case 'about_university': ?>
			
			  | Симпозіуми1. Сучасні авіаційно-космічні  технології 
					    Новітні технології підтримання льотної придатності  авіаційної техніки;Системи діагностики в  аерокосмічному комплексі; Міцність та ресурс літальних апаратів;Аеродинаміка та безпека польотів;Інтелектуальні робототехнічні вимірювальні комплекси та  системи;Автоматизація та енергозбереження на транспорті;Інформаційна безпека в авіації;Комп'ютерні технології. 2. Аеронавігація  
					    Проблема безпеки в аеронавігації;Системи зв’язку, навігації, спостереження та організація  повітряного руху (CNS/ATM);Радіолокаційні методи та системи (RMSW);Штучний інтелект, прийняття рішень та управління в  аеронавігації;Глобальні навігаційні супутникові системи;Космічний зв’язок і спостереження;Авіаційна англійська мова та безпека польотів;Інтегровані системи управління та безпілотна авіація. 3. Міжнародні інтеграційні процеси в аерокосмічному комплексі 
					    Державна політика в  сфері авіації та космонавтики;Міжнародна кооперація та спеціалізація в  аерокосмічному комплексі;Військово-технічне  міжнародне співробітництво України в сфері авіації та космонавтики;Глобалізація  аерокосмічної діяльності та вдосконалення міжнародно-правового забезпечення міжнародної безпеки; Особливості  комерціалізації науково-дослідних та технологічних розробок в аерокосмічному секторі;Шляхи оптимізації  інформаційно-аналітичної підтримки функціонування  аерокосмічного комплексу;Проблеми міжнародно-правового регулювання  боротьби з тероризмом на транспорті;Захист  національних інтересів у транспортній сфері;Інформаційна безпека в сучасному світі. 4. Охорона навколишнього  середовища  
					    Проблеми охорони навколишнього середовища;Авіаційний шум;Емісія двигунів – глобальні та локальні аспекти;Ризики третьої сторони;Екологічна пропускна спроможність аеропортів та  повітряних трас;Сучасний стан авіації. 5. Авіаційна  хіммотологія 
					    Авіаційна хіммотологія та авіапаливозабезпечення;Паливнозаправні системи і комплекси;Проблеми чистоти авіаційних паливно-мастильних матеріалів  і безпека польотів;Протиожеледна обробка в аеропортах;Нанотриботехнології. 6. Економіка та  управління в авіації 
					    Менеджмент авіатранспортного бізнесу;Організація та технології  авіаційних робіт та перевезень; Логістичний інженірінг транспортних послуг;Економічна безпека в авіації; Авіація та глобалізаційні  процеси в економіці.  7. Людський фактор в авіації 
					    Зміст та організація психологічного забезпечення в  авіатранспортній галузі;Психологічна проблематика професійної підготовки фахівців  з організації повітряного руху;Підготовка льотних екіпажів за програмами управління  екіпажними ресурсами (CRM);Корпоративна культура авіакомпаній та соціокультурні  чинники безпеки авіації. 8. Повітряне і  космічне право:  міжнародні  та національні проблеми безпеки
 
					 
					    Проблеми адаптації національного законодавства до  нормативної бази Європейського Союзу в галузі цивільної авіації;Правове регулювання світового ринку космічних послуг та  технологій;Механізми реалізації прав людини при  використанні повітряного простору. 9. Додаткова професіональна освіта: проблеми та перспективи  
					 
					    Система додаткової професіональної освіти як інструмент розвитку цивільної авіації;Проблеми нормативно – правового забезпечення додаткової професіональної освіти;Інтеграція систем додаткової професіональної освіти; державного управління та бізнесу на засадах соціального партнерства;Змістовні, методичні та організаційні компоненти додаткової професіональної освіти;Компетентнісний підхід та управління якістю додаткової професіональної освіті;Проблеми проектної організації  підготовки фахівців з вищою освітою. Школа Авіаційного Конгресу 
                    молодих учених з проблеми захисту навколишнього середовища від впливу цивільної авіації
                    
                                         
                 
                      Сесія  1 – Санітарно-захисні зони навколо   аеропортівСесія 2 –  Експлуатаційні заходи зниження впливу авіації на довкілля Сесія 3 – Забруднення  повітря/води/грунту навколо аеропортів Сесія 4 –  Екологічні  характеристики палива, мастил та технічних рідинСесія 5 –  Зелена авіаційна промисловість   Увага! Співробітники матеріали подають відповідальному секретарю. Скачати список відповідальних у форматі pdf Інші учасники матеріали подають до Оргкомітету конгресу | 
		 break;
		case 'contacts': ?>
			
				| //			if ($fname!='' && $lname!='' && $email!='' && $tel!='' &&  $adress!='' && $title!='' && $keywords!='')
		$eemail=explode('@', $email);
        $emailhost=$eemail[1];
         if(!getmxrr($emailhost, $mxhostsarr)){
              $email= '';}
		  if ($fname!='' && $lname!='' && $email!='' && $tel!='' && $adress!='' && $title!='' && $keywords!='' && $codd=='3834')
				{
				$sql = "INSERT INTO `congress` (`num`, `fname`, `lname`, `email`, `tel`, `adress`, `title`, `keywords`) VALUES ('', '".$fname."', '".$lname."', '".$email."', '".$tel."', '".$adress."', '".$title."', '".$keywords."')";
				@mysql_connect ($host, $user, $password) or die ("Could not connect to MySQL databese. Sorry, but your data hasn't been inserted.");
				mysql_select_db($database) or die ("Could not select nessesery database");
				mysql_query ($sql) or die ("Query string is wrong!");
				echo " Дякуємо за реєстрацію!";
				}
			else
				{
				echo " Заповніть всі поля або перевірте правильність введеної інформації і відправте ще раз!
				";
				}?> | 
		 break;
		case "view": ?>